Avui dia 15 juny hem fet una conferència sobre le catàstrofes naturals. Ens ho hem passat molt bé presentant aquest treball.
miércoles, 15 de junio de 2011
El origen dels dinosaures
martes, 14 de junio de 2011
Els alumnes de sisè s'independitzen (digitalment)!
Avui dia 14 de juny, i després d'un complex procés democràtic, el grup classe Gimenells99 ha decidit triar tres administradors que faran aquesta tasca en el futur. Qui havia estat administradora fins ara, la Srta. Mertxe, queda com a administradora honorífica del bloc, però no editarà ni intervindrà més en aquest.
Aquest bloc que tanta feina i alegries ens ha donat al llarg del curs és TOT VOSTRE.
Bona sort i bones pràctiques en la vostra independència digital.
Aquest bloc que tanta feina i alegries ens ha donat al llarg del curs és TOT VOSTRE.
Bona sort i bones pràctiques en la vostra independència digital.
viernes, 3 de junio de 2011
jueves, 2 de junio de 2011
El Barça guanya a Wembley
Com tots sabeu, el dia 28 de maig de 2011 el F.C.Barcelona va guanyar la cuarta Champions de la historia del Barça.Primer de tot van haver d’eliminar a les semifinals al Reial Madrid, i va ser molt dur, també van haver de soportar acusacions per part del R.Madrid, com la de que l’equip sobornava als arbitres o que es dopaven…
El seu entrenador Pep Guardiola, porta tres anys com a entrenador del Barça, i ell en els tres anys que porta com a entrenador ja ha guanyat 2 champions…
Al partit el Manchester va tindre 10 minuts al principi i 10 al final que el Barça no tocava pilota, però va jugar molt net.
Durant la major part del partit el Barça va poder fer el seu joc brillant i vistós, amb passes molt ràpids i continues arribades a la porteria contraria.
Els gols els van marcar: Pedro(27’), Messi(53’) i Villa(69’) i per part del Manchester va marcar Rooney(33’) però va ser fora de joc.L’entrenador del Manchester es diu Sir. Alex Ferguson, porta 23 anys com a entrenador del Manchester i ha guanyat 3 Champions en 23 anys.
Els jugadors del Barça després del partit van marxar cap a Barcelona per poder celebrar la victoria amb la seva afició.
Jordi López Alegre
Fonts:http://www.ligafutbol.net
Imatges: Planeta Ip i El Cuaderno De GredXII
Suscribirse a:
Entradas (Atom)